Zygmunt Medowski

Terapeuta motywujący i trener Dialogu Motywującego, członek Motivational Interviewing Network of Trainers, specjalista terapii uzależnień, przewodniczący Zarządu Towarzystwa Profilaktyki Środowiskowej MROWISKO, wiceprzewodniczący Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej, członek Pomorskiej Rady Ekspertów ds. Uzależnień, wykładowca akademicki (UG, WSB). Opis warsztatu: Tematem przewodnim warsztatu będzie – zmiana – jako nieodłączny element życia i rozwoju – szczególnie w okresie […]

Read more
Agnieszka Bałdyga

Psychopedagog, trener umiejętności psychospołecznych i kompetencji pedagogicznych, dyplomowany coach. Nauczyciel i wychowawca z kilkoma tysiącami godzin w pracy dydaktyczno – wychowawczej z dziećmi i młodzieżą. Autorka innowacji pedagogicznej „Rozwój osobisty w szkole” i programu zajęć psychoedukacyjnych „Komunikacja interpersonalna dla dzieci”. Prowadząca warsztaty, wykłady i szkolenia dla rodziców, nauczycieli i studentów. Trener zajęć dla dzieci szczególnie […]

Read more
Marta Kwaśnik

Psycholog, współpracuje z Zakładem Psychopedagogiki Kreatywności APS w Warszawie oraz Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych w Gdańsku. Jej zainteresowania badawcze skupione są wokół społecznych i motywacyjnych uwarunkowań twórczego potencjału (i jego rozwoju) w dziedzinach STEM (science, technology, engineering, mathematics). Ma doświadczenie w prowadzeniu sesji warsztatowych i treningów twórczego myślenia dedykowanych młodzieży zainteresowanej rozwojem w dziedzinie informatyki, nauczycielom […]

Read more
Katarzyna Hall

Prezeska Stowarzyszenia „Dobra Edukacja”, minister edukacji w latach 2007-2011, inicjatorka tworzenia szeregu autorskich rozwiązań w edukacji, od wielu lat, na różnych szczeblach, zajmująca się zarządzaniem w edukacji.

Read more
Anna Zielińska

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunkach: historia, archiwistyka i archeologia. W latach 2010-2015 edukatorka muzealna w  Oddziale Sztuki Dawnej Muzeum Narodowego w Gdańsku. Od 2015 – specjalistka ds. edukacji w Europejskim Centrum Solidarności. Uczestniczka Akademii „Wszyscy Ludzie Rodzą Się Wolni i Równi” przy Amnesty International, oraz licznych szkoleń m.in. z zakresu antydyskryminacji i […]

Read more
Piotr Zamojski

Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim i w Liverpool Hope University, współtwórca idei pedagogiki po-krytycznej, autor książek „Pytanie o cel kształcenia – zaproszenie do debaty” (2010) oraz „Pomyśleć szkołę inaczej…” (2011).

Read more
Jarosław Szulski

Przedsiębiorca, nauczyciel i wychowawca, autor powieści o szkole pt. „Zdarza się” i „Sor” (oraz napisanej wspólnie z Jackiem Santorskim „Siła spokoju, którego nie ma”).  Na co dzień kieruje działalnością JS & Co Dom Wydawniczy oraz współpracuje z Values – Grupą Firm Doradczych, gdzie zarządza projektem studium podyplomowego Akademia Psychologii Przywództwa. Pracuje jako nauczyciel geografii w […]

Read more
Aleksandra Mońko

– wicedyrektorka ds. kształcenia specjalnego oraz psycholożka w Niepublicznej Szkole Podstawowej Montessori Latawiec w Sopocie. Prowadzi zajęcia ze studentami psychologii i pedagogiki w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. W ludziach widzi zasoby, a nie braki (ukończyła kurs podstawowy Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Kids’ Skills oraz Szkołę Animatorów Profilaktyki). Angażuje się w różne działania, […]

Read more
Marta Sadowska

Marta Sadowska to psycholożka w Niepublicznej Szkole Podstawowej Montessori Latawiec w Sopocie, współzałożycielka Stowarzyszenia Educational Cha(lle)nge, nauczycielka w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku organizatorka licznych konferencji edukacyjnych i kilku wymian międzynarodowych, edukatorka, trenerka, współtwórczyni projektu „Self.ie” oraz przestrzeni internetowej „Szczęście i spółka”. Nieprzerwanie od 2011 zajmuje się wspieraniem ludzi w rozwoju i odkrywaniu ich zasobów. […]

Read more
Katarzyna Czarnecka

Jest z wykształcenia pedagogiem i logopedą. Lubi pracować warszatowo z dziećmi i młodzieżą, a długie, niekończące się rozmowy o wartościach i sensie istnienia to jej pasja. Czuje się humanistą w szerokim tego słowa znaczeniu, z poczuciem misji zmieniania świata. W Educational Challenge działa, ponieważ dzięki Stowarzyszeniu może rozwijać się w takich kierunkach, o które sama by siebie […]

Read more