Psycholog, pedagog specjalny. Pracę z dziećmi z autyzmem rozpoczęła w 2007 roku jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie Gdańskim. Przez pierwsze trzy lata pracy zawodowej związana z Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc terapię indywidualną dzieci z autyzmem, afazją, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami zachowania oraz uczestnicząc w superwizjach, diagnozach, szkoleniach i obozach terapeutycznych. W 2009 Roku odbyła staż w Centrum Wczesnej Interwencji Krok po Kroku w Warszawie, a od 2010 samodzielnie tworzyła i realizowała programy terapeutyczne klientom indywidualnym oraz we współpracy z Gdyńską Szkołą Społeczną. Współtwórczyni powstałego w 2014 roku Stowarzyszenia Dzieci Autystyczne Razem oraz współzałożycielka Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Stowarzyszenia DAR, w której pełni funkcję dyrektora od 2015 roku.  W pracy, pamiętając o różnorodnych potrzebach swoich podopiecznych, łączy wiele poznanych metod terapeutycznych, po to aby dzieci czyniły postępy na płaszczyźnie edukacyjnej i społecznej.

Na co dzień kieruje się zasadą: 'Każde oddziaływanie terapeutyczne musi prowadzić do tego, aby dziecko osiągało sukcesy w przyszłości w warunkach naturalnych, kiedy już nie będzie nauczyciela, systemu motywacyjnego i sytuacji terapeutycznej.