Anna Listewnik

Dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 57 im. gen. Władysława Andersa w Gdańsku, nauczycielka języka polskiego, pedagożka dramy. Jest autorką scenariuszy i reżyserką spektakli dla dzieci i młodzieży, trenerką oraz sędzią Odysei Umysłu, liderką Kreatywnej Pedagogiki. To pomysłodawczyni i współorganizatorka Wojewódzkiego Konkursu Prozy i Wojewódzkiego Przeglądu Twórczości Dramowej „Zwierciadło”, autorka innowacji pedagogicznej pt. „Rozszerzony program nauczania języka […]

Read more
Renata Puciłowska

Psycholog, pedagog specjalny. Pracę z dziećmi z autyzmem rozpoczęła w 2007 roku jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie Gdańskim. Przez pierwsze trzy lata pracy zawodowej związana z Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc terapię indywidualną dzieci z autyzmem, afazją, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami zachowania oraz uczestnicząc w superwizjach, diagnozach, szkoleniach i obozach terapeutycznych. […]

Read more
Tomasz Besta

Dr Tomasz Besta jest psychologiem. Pracuje w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Bada zagadnienia związane ze stosunkami międzygrupowymi, dynamiką grup oraz działaniami zbiorowymi. Zaangażowany w kierowanie i współprowadzenie krajowych i międzynarodowych projektów badawczych dotyczących takich zagadnień, jak zachowanie w tłumach, skutki silnej identyfikacji z grupą czy wyznaczniki poczucia związku z miejscem zamieszkania. Współautor książki popularnonaukowej „Między grupami. Przewodnik po relacjach z ludźmi, którzy […]

Read more
Karolina Ponzo

Blogerka, podróżniczka i matka. Odwiedziła 40 krajów świata, z czego 20 z maleńką córką Milą. Mieszkała w Anglii, Hiszpanii i Francji, a niedawno wróciła do Polski, by promować autorską książkę. Na konferencji opowie o wpływie podróży oraz emigracji na zmianę myślenia o wychowaniu oraz o trudnościach i wyzwaniach płynących z tworzenia rodziny multikulturowej.

Read more
Lucyna Kopciewicz

Pracuję w Instytucie Pedagogiki w Uniwersytecie Gdańskim. Moje badania dotyczą zagadnień emancypacji, potencjałów społecznej inkluzji i edukacyjnej zmiany. Najnowsze badania dotyczą dziecięcego uczestnictwa i socjalizacji w kulturze cyfrowej.

Read more